Play CHARITY BINGO Now
Play CHARITY BINGO Now
Play CHARITY BINGO Now
Play BRIGHT BINGO Now
Play BRIGHT BINGO Now
Play BRIGHT BINGO Now
Play BUBBLE BONUS BINGO Now
Play BUBBLE BONUS BINGO Now
Play BUBBLE BONUS BINGO Now
Play ELF BINGO Now
Play ELF BINGO Now
Play ELF BINGO Now

Online Bingo News

Report news for 4000 OhMyPoints
OhMyJokes OhMyRecipes


Read This for OMB Meet 2012 Information (01/05/2012)

Read This for OMB Meet 2012 Information

General Online Bingo - UK Bingo
BRAND NEW BINGO

Well well well, it's OMB Meet 2012 information time!  This is a huge news post and we really need your help to make this the best Meet ever.  Firstly, it's important to remember that we will never be able to have the meet close to everyone, nor will we be able to make it affordable to everyone...it's just not possible.

After a lot of thought, we've decided to go back to Blackpool.  It might be a hassle for some of you - it certainly is for us lol - but we think it'll be fun in 5 years' time to still be having our Meets there etc.  

We've learnt from our last Meet that trying to fit loads of stuff in just doesn't work.  This Meet will be over two days and will be much more relaxed.

Now, the date...it's on OhMyBingo's free bingo birthday - the 7th of July!  We'll meet on Saturday 7th of July at The Big Blue Hotel in Blackpool.  Time to be confirmed.  In the afternoon we'll head off clay pigeon shooting - sounds like lots of fun!

We'll return to the hotel bar for some downtime, chatting and maybe even our soon-to-be famous raffle.  We'll then all have dinner together and play a few games of bingo with some cool prizes.  We might even have a little awards ceremony!

After that, to bed...although who knows where the night will take us/you lol.

The following morning we'll all have breakfast together and say our goodbyes...and then head home.

Right, next thing to talk about is money.  You will have to make your own way to Blackpool and pay for your accommodation.  After that, you're done.  OhMyBingo and our sponsors will cover your evening meal, shooting, bingo prizes, all our goody bag stuff that we love to do and maybe even the odd little surprise.  Most importantly for some of you, we're pretty sure we'll be able to cover the bar!

We think it would be great if you stayed in The Big Blue Hotel - it's where we'll be staying, along with the CMs.  Rooms book up quickly and the rate changes all the time, so we advise that you book asap.  A double room for single occupancy is £85, at the moment.  You might want to share to save on cost.  It also includes your breakfast.  There are some twin rooms available, so be quick.  You WILL be able to find cheaper accommodation down the road, but think of how amazing it will be to fall into bed at the end of the evening :).

If you would like to come to the Meet, please email meet@ohmybingo.com.  We will send you details for booking etc.  Please don't forward this email on to your fellow roomies - we really need everyone to email individually so we can keep track of people.  If you want to come with partners, they will be entertained in the same way as you :) - but please keep us posted, they can't just turn up on the day.

Lots more information is coming but you now know the date and location - so get involved!  Let's make this Meet huge...we hope you can make the effort to come and we assure you that if you do, you'll be looked after :)

This post will be updated with new info in different colours - so please keep coming back to it.

This news story is property of OhMyBingo.com. Please do not reproduce without permission of the owners.

Play Free Bingo Now


Player Comments

tickleikkle
25th Apr 2012
sooooooooo 'cited cant wait yayyyyyyyy :D
rosienanny
25th Apr 2012
omg omg omg thank you thank you thank youuuuuuuuuu
tickleikkle
25th Apr 2012
sooooooooo 'cited cant wait yayyyyyyyy :D
swifty
25th Apr 2012
omg will b fab again just hope can book time off work lol xx
shininson
25th Apr 2012
yayyyyyyyyyyy :D and erm yayyyyy lol
charlie
25th Apr 2012
ty ben lookin forward to b/pool meet again xxx
trixee
25th Apr 2012
sounds fab cant wait xxx
daveput123
25th Apr 2012
sounds really good but u sure u want to let a load of women loose with guns lol xx
cagsywagsy
25th Apr 2012
oooooooooo cant wait im booked in woop
joannewoo
25th Apr 2012
ty xx will be there :) better start saving up some petrol money lol
shininson
26th Apr 2012
blackpool watch out! the nuttas are back! hehe you know who you are :o) cant think of a better location...i know its north and abit far for alot of people to travel but location wise its 1 of the most all round fun places the uk has to offer for both day and night time activities :o) roll on the good times haha
bumblebee
26th Apr 2012
have fun all xxxx
anigma10
26th Apr 2012
Ooooh great:)On my doorstep again!:)i am sooooooooo lucky as i know some travel quite some distance to get to Blackpool.Yet will be fun again, i'm sure tyvm xx
kellynjames
27th Apr 2012
am all booked in 2 a B&B for bp xxx
rosienanny
27th Apr 2012
i cant wait to try clay pigeon shooting but isnt there a strict code about no drinking before or during or are they laser rifles,either way its going to be great fun.
munchkin27
27th Apr 2012
have a good time.
pansy
30th Apr 2012
I will think of you all when i am lying on a beach in Turkey
amylumps
30th Apr 2012
too far for me 220 odd miles, wont be able to afford it boohooo. hope you all have a blinder. xxxx
daveput123
1st May 2012
im all booked this time yippee xx
jantrac
2nd May 2012
me and col are deffo gonna be there
shaz2011
2nd May 2012
yeahhhhhh...this sound's brilllll..just hope i can make it cuz it's my partner's b-day on the 7th july and i don't want 2 bring him :(
cagsywagsy
3rd May 2012
dont blame yas shaz hope you can make it
astralady247
7th May 2012
i hope i can go its just that i`ve never been on my own before.also i`m disabled.but hey i will really enjoy myself cant wait
daveput123
8th May 2012
dont worry astra we will all look after you..you will have a great time..hope u can make it xx
cagsywagsy
9th May 2012
ermmmmmm dave whos gonna look after you so you can look after astra lol
SAFCFAN
12th May 2012
i hope you all have a good time x
astralady247
12th May 2012
this sounds interesting dave lookincant waitg after me lol
shel64
14th May 2012
yippppppppeeeeeeeeeee cant wait, thank you so much for making it possible for us all to get together and finally meet each other fun fun fun here we come lol xxx
laceyk
14th May 2012
:-( hubbys 50th birthday bbq that day. if i talk nicely ben might send him a goody bag for his birthday lol
keira
15th May 2012
Looking forward to it :o) x
heidi
16th May 2012
Cant wait last year was a blast and im sure this year will be even better, so nice to see a lot who couldnt make it last year are able to this year let the fun begin :D xx
jantrac
16th May 2012
am getting mega giddy was awesome last year
chrisk_va
23rd May 2012
I may just turn up :)
cagsywagsy
23rd May 2012
oooooooooo chris hee hee
tickleikkle
23rd May 2012
oooooooo petey ya dirty dawg lol
rosienanny
23rd May 2012
get yor name down chris lol
tickleikkle
23rd May 2012
oooooooo petey ya dirty dawg lol
cagsywagsy
31st May 2012
can we get the times we are meeting plz need to sort out stuff ty

Register with Oh My Bingo or log in at the top of this page to post comments on news and earn OhMyPoints.


Other News in this Category: General Online Bingo

Gameweek 35 ends with a Win for Man City
Gameweek 35 ends with a Win for Man City (22/04/2014)
Man City were the last big team to play in the gameweek as they featured in the only match last night.  They didn't disappoint with 3 goals and luckily for Chet, she had Aguero as her captain...so no...
(2 comments)
Get the taste for Scrummy Bingo
Get the taste for Scrummy Bingo (17/04/2014)
.....and what tasty treats Scrummy have in store! For openers, the deposit bonuses on your first three deposits equate to an incredible 900%!! - probably the best around at the moment. Among their...
(1 comments)
Have a flutter on Butterfly Bingo
Have a flutter on Butterfly Bingo (17/04/2014)
New for 2014, Butterfly Bingo is already gaining a reputation as a really good new site with great games, slots and super prizes. For just £5 on sign up , you will get £20 bonus cash and £35 of free...
(1 comments)
Mid Week Glitter Ball at Glitter Bingo
Mid Week Glitter Ball at Glitter Bingo (17/04/2014)
There are some seriously glittery UK bingo promotions at Glitter Bingo this month. Look out for the Easter exclusive game, with a £2500 prize pool. And even if you don’t win, you’ll be...
(2 comments)
Its Monday Night on OhMyBingo
Its Monday Night on OhMyBingo (15/04/2014)
And we all here at oh my bingo waiting for seconds sloppy lol. The clocks not fixed as yet , so we all stop up longer in the chance of winning gold. Low and behold the geeks not been fed, well they...
(6 comments)
Win a Family Holiday to America at Daily Express Games
Win a Family Holiday to America at Daily Express Games (14/04/2014)
You will go far if you play bingo at Daily Express Games this month. It’s the Big Win Travel Edition competition, and the prizes are absolutely sensational. In amongst the booty haul is £800...
(1 comments)
Win a Holiday of a Lifetime to America at Ok Mag Bingo
Win a Holiday of a Lifetime to America at Ok Mag Bingo (09/04/2014)
Hold tight, you could be winning a Yearly Family Theme Park when you play at Ok Magazine Bingo. Also up for grabs this month is £1600 in Apple Gadgets, plus a £4000 holiday of a lifetime to America....
(3 comments)
Can You Beat CM Lou results 4th April
Can You Beat CM Lou results 4th April (07/04/2014)
Hi everyone thank you for joining me last week :) a rather quiet week again but still you all managed to beat me black and blue lol. The winners were as follows:   1st place ............. with 47...
(1 comments)
Magical Midnight Bingo
Magical Midnight Bingo (31/03/2014)
I was on a late last Wednesday 1-10 , when i got home i popped into ticketyboo to see who was playing bingo . To find i was totally alone !!!!!!!!!!!!!!! It made me think back to only 2 years ago...
(2 comments)
Win 5K Every Saturday at Peachy Bingo
Win 5K Every Saturday at Peachy Bingo (31/03/2014)
If you’re a bit like me, you will already be looking forward to the weekend, even though it’s only Monday. Naughty naughty. And things definitely get peachy at Peachy Bingo, thanks to the...
(2 comments)
Can You Beat CM Lou results 27th March
Can You Beat CM Lou results 27th March (28/03/2014)
Hi everyone thank you for joining me again this week sorry i've had to cut it a day short, it's been a bit hit and miss with player but still have come out black and blue going to have to start...
(5 comments)
Gameweek 31 was Exceptionally High Scoring
Gameweek 31 was Exceptionally High Scoring (28/03/2014)
Gameweek 31 must be some kind of record - loads of peeps over 100 points thanks to many teams playing twice. Unfortunately, non of you scored higher than Ben at 159 but 4 of you scored higher than...
(3 comments)
Next OMB Meeting
Next OMB Meeting (26/03/2014)
This way seem a little petty, I have been been trying to ignore but cant any more !!!!!! Being from Birmingham or actually 500 yards of the border in the black country but close enough . They cartoon...
(6 comments)
Wonderful Weekend Tourneys at Peachy Bingo
Wonderful Weekend Tourneys at Peachy Bingo (26/03/2014)
Weekends are always wild and wonderful at Peachy Bingo. That’s because it’s the time of the Weekend Tourneys – play every Sunday, and if you are the roomie to purchase the most...
(3 comments)
Dreaded CMs Part Two
Dreaded CMs Part Two (25/03/2014)
Thank you all for your nice comments in cags post on the 19/3/2014, i have to agree cags them biscuits are yummy lol , anyway on a more serious note i was the cm on duty when the comments as cags...
(6 comments)
Win a 5mart Car or 5K at Glitter Bingo
Win a 5mart Car or 5K at Glitter Bingo (25/03/2014)
It’s back, and it’s bigger and better than ever – your chance to win a 5mart Car, or £5000 in cash. Play UK bingo at Glitter Bingo this month, and start earning your free tickets...
(4 comments)
Can You Beat CM Lou results 21st March
Can You Beat CM Lou results 21st March (21/03/2014)
Hi everyone thank you for joining me again this week :) been a bit busier which is good even if i am coming off every shift black and blue :P. This weeks results are as follows:   1st place...
(5 comments)
The Dreaded CMs
The Dreaded CMs (19/03/2014)
So who likes to play chat games meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lol.Its come to my attention that a regular player only plays because they feel sorry for the cm on duty.You know where the ooc button is.Our...
(8 comments)
Friends on OhMyBingo
Friends on OhMyBingo (19/03/2014)
hi everyone, i used to play before as ladyreany,had lots off good friends,could not use that account ,so had to make a new 1,i logged in and all my old mates,welcomed me bk ,like i had never been...
(6 comments)
Playing Bingo on my Phone
Playing Bingo on my Phone (18/03/2014)
Hi roomies i thought  i would tell you why i changed my mind about playing bingo on my phone.the phone i had was pretty rubbish lol ok it had a camera on it and it wasnt quite press button A or B ,...
(5 comments)

Top Online Bingo Reviews

Lights Camera Bingo
Robin Hood Bingo
Showreel Bingo
Bingo Clubhouse
Kitty Bingo
Bingo Hollywood
Tasty Bingo
RedBus Bingo
Bet365 Bingo
Wink Bingo
Bingo Giving
Posh Bingo
Costa Bingo
Moon Bingo
Cheeky Bingo
Tombola Bingo
Diva Bingo
Sun Bingo
Jackpot Joy Bingo

close



So join the community today and play at the number 1 FREE BINGO site! Registration only takes a few secs!
Already a member? Click here to login in to OhMyBingo via top of the page.